[maxmegamenu location=primary-menu]

Support

Altijd en overal support

Home 9 Organisatie 9 Support

Snel en deskundig antwoord op jouw vragen

Jou als ondernemer volledig ontzorgen is waar we 100% voor gaan.

Heb je een vraag, last van een storing of wil je gewoon graag meer informatie ontvangen over een van onze producten of diensten? We zijn 24/7 beschikbaar via e-mail. Liever telefonisch contact opnemen? Dan krijg je direct de juiste persoon aan de lijn die jou graag verder helpt. Geen lange wachttijden of moeilijk gedoe: bij Herito ben je verzekerd van één aanspreekpunt voor al jouw Telecom & IT-diensten!

 +31 (0) 46 30 30 600
 support@herito.nl

Veelgestelde vragen

1. Help, ik kan niet inloggen in de Cloud

1. Download het cloud icoontje via cloud.herito.nl,

2. Login met uw gerbuikersnaam en wachtwoord ( voorbeeld: account@domeinnaam.nl / Welkom123! )

3. Druk op het beeldscherm om het icoontje te downloaden.

4. Als het icoontje gedownload is, kunt u deze kopieren vanuit de map downloads naar het bureaublad.

5. Dubbelklik op het icoontje, vink de vinkjes aan, en login met uw gerbuikersnaam en wachtwoord ( voorbeeld: account@domeinnaam.nl / Welkom123! )

2. Hoe kan ik Teamviewer installeren?

1. Klik op onderstaande knop “TEAMVIEWER DOWNLOADEN

2. Klik na het downloaden op het bestand van teamviewer deze zal vervolgens starten. Je krijgt nu een wachtwoord te zien in het Teamviewer scherm, dit wachtwoord dien je naast het ID ook telefonisch door te geven.

3. Vervolgens maken wij verbinding met uw systeem en kunnen wij meekijken.