[maxmegamenu location=primary-menu]

Tijs en Cyril Makelaardij

 

 

Home 9 Reviews 9 Tijs en Cyril Makelaardij

Tijs en Cyril Makelaardij 

(cijfer: 9)

Naam: Tijs Hillen
Functie: Directeur & oprichter
Leeftijd: 61 jaar

“Eigenlijk ben ik leraar economie”, start Tijs Hillen ons interview. “Maar ik kwam er al snel achter dat dit niet was wat ik wilde. De makelaardij was dat wél. Na een opleiding gevolgd te hebben werd ik in 1992 dan ook officieel beëdigd. Ik heb een aantal jaar ervaring opgedaan bij andere makelaars en op 40-jarige leeftijd besloot ik om mijn eigen kantoor te starten: Tijs Hillen Makelaardij. Na de crisis in 2013 groeide we hard, waardoor uitbreiding noodzakelijk was. Cyril van de Veerdonk voegde zich bij mijn team en in 2017 werd hij mede-eigenaar. Vandaar onze naam: Tijs en Cyril Makelaardij.”

Hoe ben je voor het eerst in contact gekomen met Herito?

We waren op zoek naar een betrouwbaar bedrijf dat voor ons kantoor in Sittard het netwerk aan kon leggen. Via één van mijn connecties – Jorrit Haest – hoorde ik over Herito. Ik heb jullie (Danny) vervolgens benaderd en was zelf ook direct enthousiast. 

Wat heeft je uiteindelijk doen besluiten om klant te worden bij Herito?  

Ik vind service erg belangrijk en bij grote bedrijven ben je toch vaak een nummer. Je staat makkelijk een half uur in de wacht als je een vraag hebt. Bij Herito merkte ik meteen al dat de lijntjes kort zijn en dat jullie zaken direct oppakken. Dat Herito relatief klein is, was voor mij dan ook een groot voordeel. 

Wat vind je van de kwaliteit en snelheid van de diensten die je bij ons afneemt?

Tijs en Cyril Makelaardij heeft twee vestigingen: één in Sittard-Geleen en één Meerssen. In eerste instantie hebben we Herito benaderd voor de aanleg van ons bedrijfsnetwerk inclusief internet en telefonie voor ons kantoor in Sittard-Geleen. Dit beviel zó goed dat we uiteindelijk ook Cloud werkplekken hebben afgenomen voor ons kantoor in Meerssen. Dus ja, we zijn erg tevreden met jullie diensten. 

Is er wel eens iets misgegaan of heb je wel eens een klacht gehad? Zo ja, hoe hebben we je toen geholpen?

Natuurlijk, maar zolang de service goed is, is dit wat mij betreft geen deal-breaker! Als je een nieuwe samenwerking aangaat dan zijn er tijdens de implementatie eigenlijk altijd wel kleine opstartprobleempjes. Dat is in mijn ogen normaal. Gelukkig zijn de kinderziektes die er waren, meteen opgelost zodat we er zo min mogelijk last van hadden.  

Wat vind je het prettigst aan de samenwerking met Herito?  

Ons motto is: direct, duidelijk en daadkrachtig. En dat zie ik ook terug bij Herito. De lijntjes zijn kort. Je wordt goed én snel geholpen en jullie doen ook echt wat jullie beloven.  

Zou je ons aanbevelen bij een zakenrelatie?   

Ja, absoluut. Jullie zijn een kleine, maar betrouwbare organisatie en pakken zaken direct op. En dat werkt zeer prettig. 

Welk cijfer zou je ons geven (schaal van 1 tot 10)?

Ik geef Herito een 9. Tot nu toe is alles goed gegaan en ik heb er alle vertrouwen in dat dit in de toekomst ook zo blijft!